20 Nisan 2010 Salı

Stilize Figürler...

Bu hafta sonu madem çocukların bayramı, biz de çocuklardan bahsederek başlayalım bu yazımıza:)

Çocuklar için tasarlanan takılardan değil, çocuk figürlerinden esinlenilerek tasarlanmış takılardan bahsediyorum. Çocuk figürleri haricinde insan siluetlerinin stilizasyonlarıyla yapılan tasarımlar son derece ilgi çekici, kabul ediyorum. Bu yüzden onlara da yer vereceğim.
Louis Vuitton’un web sitesinde “yeni doğan bebekler için ideal bir hediye” olarak sunulan çocuk figürlü, pırlantalı bu altın charmlar bence anneler günü için de güzel hediye seçenekleri arasında… Kız çocukları kız figürlü, erkek çocuklar ise erkek figürlü olan tasarımları hediye alarak daha kişiselleştirilmiş hediye seçenekleri yaratabilirler diye düşünüyorum! Louis Vuitton charmları gerçekten son derece sevimliler…


Crivelli’ye ait bir marka; “Easy”. 2007 yılında, “Easy to wear” sloganıyla yola çıkılan bu marka çocuk figürlerini kullanarak çeşitli ürünler tasarlamış. Buyurun karşınızda Easy’den kolyeler, charmlar, küpeler, yüzükler, bileklikler…


Antilope firmasından da bir tasarımı aşağıda sizlerle paylaşıyorum.


Bu da Pippo Perez imzalı bir bileklik. Çeşitli ülkelerden çocuk figürleriyle yapılmış bu bileklik bana 23 Nisan’ı anımsattı! :)
İnsan figürüyle yapılmış en sade takıları birkaç sene öncesinde, İtalya’da yılda 3 defa yapılan en önemli mücevher fuarlarından biri olan Vicenza Oro Fuarında görmüştüm. Bu koleksiyonlar özgünlüklerinden ve sevimliliklerinden ödün vermeden gelişmeye devam ediyor. Web sitesindeki sunumları da gerçekten çok hoşuma gitti ve sizlerle paylaşmak istedim. “Pensieri Felici” markası, bu küçük adamlarla tasarlanmış takılarla pozitif enerji yaymayı ve bizlere yoğun hayatımızda mutluluğu anımsatmayı hedefleyen koleksiyonlar hazırlıyor. Marka logosu eskiz halinde bırakılmış, web sitesinde koleksiyonlara bakılırken, koleksiyon eskizleri ve isimleri aşağıdaki gibi karşımıza çıkıyor, görmek istediğiniz koleksiyonu seçtiğinizde, koleksiyonda yer alan takıların eskizleri karşınıza çıkıyor, eskizlerin üzerine geldiğinizde ise eskiz ürün resmine dönüşüyor. Tasarıma verdikleri değer ortada, eskizlerle yapılan sunum da bunu özgün tasarımları destekliyor.

Altın olarak üretilen koleksiyon…
Gümüş olarak üretilen koleksiyon…

Bu koleksiyonlar haricinde özel koleksiyonlar da hazırlıyorlar. Cuore isimli kalp figürünü ön plana çıkartan koleksiyon…
Margherita…
Moon…

Ve son olarak da rengarenk tasarlanmış Cuori&Colori isimli koleksiyondan parçaları sizlerle paylaşıyorum.


Bu takılar gerçekten insanı gülümsetiyor. Öyle değil mi? :)

Ve en sevdiğim markalardan biri VanCleef & Arpels… Une Journée à Paris isimli koleksiyonunda insan figürleriyle hazırladığı koleksiyondan bazı parçalar ve tanıtım filmi aşağıda…
Tadını çıkarın! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder