14 Eylül 2010 Salı

Floresan Renkler!

Yaz bitiyor L Soğumaya başlayan havalarla birlikte çoğu kişi tatilini tamamlayıp yaz sezonunu kapattı bile…
Ben bir yaz çocuğu olarak, hala sezonu kapatamadım J O yüzden yazılarıma bir süre ara verdim, tatil benim de hakkım değil mi? J

Yazın en çok dinlediğimiz şarkılardan birinde de karşımıza çıkıyor renkler... RENGARENK! :)



Bu yaz gördüğüm rengarenk görüntüler arasında floresan renkler olarak isimlendirdiğimiz parlak, göz alıcı ve son derece iddialı renklerden bahsetmem lazım sonbahar trendleri üzerine yazmaya başlamadan… Tabi kış sezonunda da bu iddialı renklerle karşılaşacağımız hatırlatarak başlıyorum;)


Çok beğendiğim bir saat markası Tendence… Web sitesine bakmak da ayrı bir keyif… Bu yaza damgasını vuran kocaman rengarenk saatleri mutlaka bir yerlerde görmüşsünüzdür! Gökkuşağı isimli koleksiyonuyla vitrinleri süsleyen bu kocaman saatleri ilk floresan renkli aksesuar detayları olarak sizinle paylaşıyorum. Bu linkten kataloga göz atmanızı tavsiye ediyorum :


http://www.tendence-nolimits.com/tendence_rainbow_catalogue/index.html


Bu canlı renkler kimi zaman tüm ürünü kaplayan tek bir renk olarak karşımıza çıkıyor. Sade hatlar bu renklerle göz kamaştıran tasarımlar haline geliyor… İddialı giyinmeyi tercih eden kişilerin göz bebeği ürünler bunlar! Halston Heritage elbise, Michael Kors çantalar, Vakkorama babetler, Tory Burch babet, Tapeet sandalet, Bloch babet, Christian Louboutin ayakkabı, Hunter çizme, Smythson pasaportluk ve Michael Kors saat sizin için seçtiklerim arasında…

Aurelie Bidermann takılarında bu renkleri kullanmış. Tam yazlık aksesuarlar… Kalp ve barış sembollerinin ön plana çıktığı bir koleksiyon.




Kimi zaman ise detaylarda karşımıza çıkıyor can alıcı renkler. Soğuk renklerin arasında nefes aldırıyor insana… Betsey Johnson bileklik, Proenza Shoulder ayakkabı, İppolita bilezik ve yüzük, Christian Louboutin ayakkabı, Versace bot, Chloe çizme.




Bir de metalik görüntü yaratan floresan renk karışımları var. Son olarak da onlardan birkaç örnek paylaşayım… Proenza Shoulder çanta, Brian Atwood ayakkabı ve Alexander Mc Queen kemer.


Bu renklerden niye bahsettim? Bu renkli ürünler kış sezonunda da karşımızda olacaklar. Özellikle mor tonları! Bir kenara not alın derim;) Hep diyorum ya trendler her zaman çeşitli sanatsal aktivitelerde karşımıza çıkarlar. İşte bu yazıyı özellikle yayınlamamın başka bir sebebi daha; çok beğenerek izlediğim Avatar filminin yeni versiyonunun vizyona girecek olması… Canlı renklerle Avatar filmini bağdaştırmıştım geçen yazılarımda, şimdide yaz sezonunun kapanışını bu şekilde yapmak istedim. Sizi Avatar yeni versioyununun fragmanıyla baş başa bırakıyorum!



Fashion Night Out gecesinde görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder